Translate

onsdag 30. mars 2011

Cm og kg.

I dag har jeg målt og veid meg.Skulle en snartur innom søster for å veie meg(har ikke hatt egen vekt og liker ikke å veie meg)men så fikk jeg en badevekt isteden.Det var helt supert,så tusen takk for det.Jeg har startet på Herbalife i dag og da måtte jeg vite vekt og hvor mange cm jeg er her og der.Fikk meg en liten overraskelse da jeg veide meg og ble ikke så glad da jeg så hvor mange cm jeg var diverse steder :(
Heldigvis kan det bare bli bedre:)så jeg gleder meg til neste onsdag.Jeg har drukket to shaker med smak av coockies and cream og det smakte slett ikke værst.I tillegg har jeg tatt urte og fibertabletter og drukket 3 kopper med te.Har ikke vært sulten i det hele tatt men har jo selvfølgelig spist vanlig middag også.
Nå gleder jeg meg virkelig til sommeren :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar