Translate

tirsdag 10. april 2012

Ny dag.

I dag var det jobb igjen da.Når jeg ble spurt om hvordan ferien min har vært,kjente jeg at det ble litt vanskelig å svare uten at klumpen i halsen var der og tårene rett rundt hjørnet.Selv om Buster "bare"var en katt,var vi veldig glade i han og jeg tror nok det tar tid til å venne seg til at han ikke er her lenger.I går kveld kom han ikke inn i senga som vanlig og han fulgte ikke etter meg på badet i dag tidlig heller :( Han stod i ikke i døråpningen når jeg kom hjem og han maste heller ikke om mat.Det å miste et kjæledyr er noe dritt og jeg gruer meg veldig til den dagen det er Missi sin tur.Forhåpentligvis er det mange år til ennå...Jeg har veldig lyst til å få en katt til,så Missi slipper å være alene.Han har alltid vært sammen med Buster og jeg tror han trives best når de er 2.Det er ingen selvfølge at en event ny katt går overens med Missi,men hvis vi tar en omplasseringskatt må det være i avtalen om at de må gå godt sammen før vi bestemmer oss.Tror nok at det skal gå bra,men man vet jo aldri..
Ellers så har jeg tenkt å gå ned noen kilo igjen for det er jo snart sommer.Skulle så gjerne funnet en metode som var enkel og som fungerer bra.Har gått på Herbalife tidligere og det fungerte bra,men jeg fikk litt vondt i magen etter noen uker.Det beste er vel kanskje å spise mindre og bevege seg mer :)
Tror jeg trenger ett lykke til jeg ;)
Ha en fin dag alle sammen.Stoor klem fra meg

Ps:Legg gjerne igjen noen ord :)
 Bustergutten vår <3
og her er Missigutten <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar