Translate

lørdag 10. september 2016

Vet ikke helt hva jeg skal skrive om i dag. Livet går videre selv om jeg har mistet en god venn, men jeg tror det tar tid før jeg kan smile når jeg tenker på Fox😢 Jeg er heldig som har en flott mann, en nydelig datter og en snill hund ❤ Likevel er det tomt og trist her hjemme. Føles litt som om jeg ikke får puste innimellom og tårene er aldri langt unna. Har veldig lyst på en ny katt, ikke for å erstatte eller glemme Fox, men for at sorgen/savnet skal gå raskere over. Jeg ser at Kita også leter og lurer nok på hvor Fox er. Problemet er at min mann ikke vil ha flere katter. Han mener det er lettere å få noen til å passe Kita hvis vi skal på ferie enn det er å få noen til å passe katten. Så langt har svigermor eller Henriette vært her når vi har vært på tur. Med tiden flytter vel Henriette ut og da blir det kanskje vanskeligere å få kattepass, men jeg er positiv og tror det løser seg. Håper bare jeg klarer å overtale han. Det er hyggelig hvis noen vil legge igjen en kommentar ☺


6 kommentarer: