Translate

lørdag 10. september 2011

Da nærmer

det seg valg,men har jeg bestemt meg ennå?Egentlig ikke,men skal sette meg ned å lese programmene til partiene.Jeg er enig med flere,men må jo velge ett parti da.Det står så mye flott i disse brosjyrene,men tror ikke at de klarer å gjennomføre halvparten :/
Jeg skal stemme på ett parti som er imot eiendomskatt.Det er en skam at kommunene kan pålegge innbyggerne sine å betale enda mere skatt.Det skulle rett og slett vært ulovlig.Vi betaler skatter og avgifter hele tiden,så nå må det snart være nok.Jeg skjønner at dette er en metode kommunene kan bruke for å få inn ekstra penger til f.eks skoler og diverse,men jeg tror ikke at en minstepensjonist bryr seg døyten om skole.Det er faktisk ikke alle som har mulighet til å betale mer i skatter og avgifter enn det vi allerede gjør.
Blir spennende å se hvordan det blir i min kommune etter hvert.

I kveld skal vi bort for å spise middag og det gleder jeg meg til.Deilig å slippe matlaging innimellom :)Hm,lurer på hva som serveres,men uansett så vet jeg at det er noe godt.Søsteren min er super på kjøkkenet og alt hun lager smaker :))

Ønsker alle en fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar