Translate

søndag 23. oktober 2011

I dag

stod min mann og jeg tidlig opp.Satte på kaffe og gikk ut å satte oss på verandaen med gassvarmer på.Litt kjølig,men du verden så stille og rolig det var.Ingen lyder,bortsett fra fuglene.Som regel er det alltid noen som holder på med noe som durer og bråker selv om det er søndag.Det kan nok hende noen gjør det etterhvert,men vi var jo litt tidlig oppe :) Synes egentlig det er en uting at noen mååå gjøre noe i hagen på søndager.Sikkert mange som synes at jeg er veldig gammeldags,men det får så være.Vi kan også gjøre ting i hagen på en søndag,men vi bruker ikke utstyr som lager mye lyd.....
Inne er det også stille og rolig.Kattene sover,Henriette gjør skoleoppgaver,Kjell-Arne sitter med sin pc og jeg er på bloggen min :) Etterpå har jeg lyst til å sette på en julefilm og brenne litt kongerøkelse.Har faktisk fått litt julefølelse.Starter like tidlig som butikkene jeg gitt ;)
Tror det blir en tur på Putti Plutti Pott forestilling i Spektrum også og da kommer julestemningen for fullt.Det er så koselig å være der og forestillingen er veldig bra.Har sett den noen ganger nå,men i fjor var vi ikke der så nå er det på tide med en tur igjen.

Ha en flott søndag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Hei :) hyggelig at du vil følge min blogg og at du likte bildene mine :)
    ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  2. Kanskje vi finner skjegget i år kjære søster.. :))

    Klem:)

    SvarSlett