Translate

lørdag 28. januar 2012

Hei igjen.

Lenge siden sist nå.Har helt glemt bort denne bloggen ,men nå er jeg her igjen.Vi har kommet godt igang med 2012 og jeg lurer på hva dette året har å by på...Det jeg vet er at min mann og jeg skal til Mallorca til sommeren,mens Henriette reiser med STS til Los Angeles :)
I kveld er Henriette på skoleball og der har hun det sikkert veldig morsomt.Hun fikk klippet og stylet håret av veldig flink frisør som også hjalp til med løsvippene.Vi kjøpte løsvipper med fjær på,men ikke så lett å få de til å sitte godt fast.Håper at de sitter hele kvelden :)
Nå koser jeg meg med litt rødvin mens vi venter på å hente frøkna ca kl 24.Ja ja,det var alt for i kveld,men nå skal det ikke gå så lenge til neste gang jeg er innom bloggen min.Ha en fin kveld/helg alle sammen.Klem fra meg.


1 kommentar:

  1. Min gromme niese.. ♥ Hun ble KJEMPESTILIG !!!
    Og kjære lillesøster mens vi venter på sommerern... skal vi ta et glass rødvin til...??? :)))))

    klem:)

    SvarSlett