Translate

tirsdag 20. november 2012

Ny dag

Det har ikke skjedd så mye de siste dagene,men jeg har klart å pådra meg en forkjølelse.Det går vel over i løpet av  uken håper jeg :) På fredag/lørdag skal vi hente valpen som skal hete Kita og i dag har vi kjøpt det vi trenger av utstyr.Det blir veldig spennende å se hvordan hun reagerer på Fox og omvendt.Vi gleder oss  :) På torsdag skal jeg tilbake til legen for å sjekke om blodtrykket har gått ned.Jeg fikk nye tabletter,så jeg håper at de har hjulpet. Ellers så gleder jeg meg til jul,men har ikke kjøpt en eneste julegave ennå.Det kommer etter hvert. Lørdag 1 desember har jeg fått beskjed av mannen min om at vi skal bort.Han vil bare ikke si hvor......Jeg har ingen anelse av hva vi skal,så dette blir spennende :) Det var alt for i dag :)

Her er Fox :)

og Kita :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar