Translate

søndag 11. november 2012

Tilbake igjen :)

Heisann.Nå er det leenge siden jeg har vært på bloggen min.Mistet gløden i en periode,men nå har jeg lyst til å fortsette.Det har skjedd litt av hvert siden siste innlegg,men det meste er positivt.I sommer var min mann og jeg på ferie uten Henriette,for hun var på språkreise i Los Angeles.Vi hadde det veldig bra,selv om det var rart uten Henriette der.Henriette derimot hadde en helt fantastisk tur og opplevde utrolig mye.Språkreise med STS kan absolutt anbefales,selv om mor til tider var bittelitt bekymret ;) Siden vi ikke fikk noe ferie sammen som familie i sommer,tok vi en tur til Alcudia i  september.Utrolig deilig å reise tilbake til varmen,når det går mot høst her hjemme :) Før vi dro ble katten vår Missi dessverre veldig syk og måtte avlives.En veldig trist dag,men det var det beste for han.Heldigvis har vi Fox igjen og han har blitt veldig husvarm nå,men han vil fremdeles ikke ligge på fanget.Om 2 uker får vi en valp i huset og jeg er veldig spent på hvordan den går sammen med Fox.De blir nok ikke perlevenner med en gang,men jeg håper at de blir gode venner etter hvert som de lærer hverandre å kjenne. Når det gjelder meg,så har jeg fått konstatert høyt blodtrykk og går på medisiner for det.Jeg skal også snart på en CT undersøkelse for å sjekke nyrene mine.I mellomtiden venter jeg på at medisinene skal få blodtrykket ned,så jeg slipper å være svimmel hele tiden.Jeg legger ved noen bilder av Henriette,Fox og den nye valpen vår :)
Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)






1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake i bloggerverden igjen da lillesøster ;-) Mange fine bilder her, og jeg antar det kommer flere, når valpen er på plass :-)

    klem fra søster'n

    SvarSlett