Translate

mandag 25. april 2011

Jobb igjen.

Ja,i morgen er det jobb igjen,men det er jeg ikke helt klar for kjenner jeg.Har vært så utrolig deilig med fint vær og fri fra jobben,men heldigvis er det snart tid for sommerferie igjen.
I dag har jeg rett og slett ikke gjort noen ting og det har vært vært helt greit.Neste helg er det dugnad på ungdomskolen der Henriette går og da går hele lørdagen tenker jeg.Håper det blir bra med en skikkelig oppdatering av uteområdet for det trengs.Men det er helt utrolig at det er vi foreldrene som må stå for dette og ikke kommunen,men det er vel sånn det har blitt i dag.
Jeg har gått litt rundt i huset og funnet ut at vi har mye ting og tang vi ikke trenger lenger.Hm,det var da jeg fikk en ide om garasjesalg.Det må jo være mulig å få solgt ting og tang hvis jeg henger opp noen lapper og annonserer i avisen?Det blir jo som ett loppemarked og der er det jo bestandig fullt av folk.Det er fint hvis noen kan bruke det jeg ikke trenger lenger og kanskje jeg tjener litt også :)Tror jeg går for den ideen jeg gitt,og det som ikke blir solgt får jeg heller kaste.

Håper alle har hatt en like fin påske som meg og ønsker dere en fortsatt fin kveld.

Om noen mnd så er jeg der igjen :) Hotellet heter Don Juan og ligger i Alcudia.Gleder meg til det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar