Translate

søndag 3. april 2011

Søndag.

Ja,da var det søndag igjen gitt.I denne farten er det jo snart sommerferie igjen :) Det er helt greit det,for nå kjenner jeg at det skal bli deilig med litt varme.For å være sikker på det,bør man vel nesten reise til sydligere strøk.Jeg kunne godt tenkt meg en tur til Dyreparken i Kristiansand også,men det får vente litt.Vi har vært i dyreparken i mange år på rad og stortrives der.
Det startet vel da Henriette ble bitt av Sabeltannbasillen i barnehagen.Vi bestemte oss for å ta henne med på en forestilling og spurte om tante og onkel ville være med.Ingen av oss hadde vært i parken før heller,så det passet bra.Skal si det var noen som ble bitt av Sabeltannbasillen gitt og da snakker jeg ikke bare om Henriette:)
Dyreparken er utrolig flott og hvis man ikke har vært der før anbefaler jeg det virkelig,særlig hvis man liker Sabeltann.
Vi pleier å bo på Noah`s Ark,og det er ett flott hotell.Det ligger helt inntill parken og har utsikt rett inn i Sabeltanns verden og vannet der hvor den Sorte Dame og Grevinnen seiler.
Mulig det ligger litt høyere i pris en andre hotell,men det er fordeler med å bo så nærme parken.
Man kan ta en pause fra parken uten å måtte gå langt eller å sette seg i en bil,supert for de med små barn som kanskje blir slitne.
Bare fordeler med Noahs Ark og vi skal helt sikkert tilbake dit,men ikke i sommer.Håper på en tur neste år :)Her er noen av våre sommerminner fra Dyreparken.







1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder!!
    Ønsker meg veldig tilbake dit.. :))

    ha en fin dag!
    klem ♥

    SvarSlett