Translate

søndag 27. mars 2011

Da har jeg blitt blogger.

Da har jeg endelig blitt en blogger jeg også i en alder av 41 år og har nok litt å lære i forhold til det.
Jeg kan kanskje starte med å fortelle litt om meg.Alderen min vet dere allerede,jeg har en datter og er gift med verdens snilleste mann.
Vi har to herlige katter som heter Buster og Missi og de er en del av familien vår.Må vel få med at vi er veldig glad i dyr alle tre.
Til daglig jobber jeg med barn og trives med det.
Prøver stadig å være litt sporty,men kan vel ikke si at jeg helt lykkes .Har diverse treningsapparater her hjemme,men de blir ikke mye brukt;)Tar imot gode råd for å bli mere motivert.
Elsker å reise på ferie og da særlig til Mallorca.Har vært der 5 ganger og selvfølgelig skal jeg dit på ferie igjen.Vi pleier da å reise til Alcudia hvor vi stortrives.Anbefales på det sterkeste for barnefamilier :)
Ja,da har jeg fortalt dere litt om meg.Jeg kommer tilbake i morgen for å fortsette på det som selvfølgelig skal bli en fantastisk blogg ;)

                                         Ja,og her er altså jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar