Translate

tirsdag 29. mars 2011

Herbalife

Ja,da har jeg endelig hentet pakken min med Herbalife.Skal starte med det i morgen og det blir spennende å se hvordan det går.Jeg brukte det for noen år siden og var veldig fornøyd da.Så nå blir det flytende frokost og lunch.En liten overgang,men det skal nok gå bra.
Har hatt en fin dag på jobben med mange herlige barn:)Det kan vel være dager da man ønsker å være ett annet sted enn i bhg,men dette har ikke vært en av de.I morgen skal jeg være kreativ sammen med barna og har tenkt at vi skal male figurer med glassmaling.Det blir nok litt søl,men pytt pytt.Skulle bare ønske jeg var like kreativ og flink som søsteren min.Hun er fantastisk til å lage kort :)Forresten ikke bare kort,men hun lager mange flotte gaver også.Siden jeg ikke er så flink må jeg nøye meg med å få ting til bursdag og jul.Veldig koselig det da:)
Nå sitter jeg forresten å vurderer om jeg skal ta frem kavaleren min også kalt støvsuger:)Hm,må jeg virkelig det da?Riktignok er det litt kattehår her og der,men ved nærmere ettertanke så tror jeg faktisk at jeg dri.er i det.Haster ikke så fælt vel.Nei,jeg tar det i morgen jeg:)
Nei,nå venter litt andre ting så da må jeg avslutte for i dag.Prekas :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar