Translate

mandag 28. mars 2011

Endelig hjemme.

Da har jeg kommet meg hjem fra jobben og det første jeg gjorde var å ta frem vaskebøtta.
Er nok litt for glad i den og søvsugeren,men når man har to gærne katter må man ta litt nesten hver dag.
De er inne hele dagen og da hender det at de lekeslåss litt,noe som resulterer i hår overalt.
Nå kan jeg sette meg litt med god samvittighet og slappe av før middag.
Hm,men hva skal jeg lage da?Det blir definitivt noe med kjøttdeig for det har vi tatt opp fra frysern.
Må vel nesten ha noe til kjøttet da,men hva vet jeg ikke ennå.Må tenke litt.......
Tenker egentlig at jeg gjerne skulle ha spist en pincho de pollo :) som er kyllinggrillspyd.
Jeg pleier å spise det når vi er i Alcudia.Der har vi funnet oss en resturant som vi spiser på hver dag i 14 dager.Kan vel si at vi er veldig fornøyd med maten der.Kjenner at jeg gleder meg til sommeren.
Nå fikk jeg plutselig besøk på fanget mitt av Buster som bare SKAL ha kos NÅ.Det er ikke bestandig at det passer men det bryr han seg ikke noe om :)Ja ja han får ligge til han har kost ferdig da.
I morgen skal jeg forresten hente en pakke med Herbalife på posten.Gleder meg til å komme i gang med det og få bikinifasong igjen.Har ikke så mye som må bort,men noen få kg har det blitt.Skal holde dere oppdater om hvordan det går fremover.Skal forresten begynne å selge Herbalife,men jeg må begynne å bruke produktene selv før jeg kan anbefale de videre.
Da må jeg starte på middagen her før det blir altfor sent.Vi prekas :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar