Translate

onsdag 20. april 2011

Friii :)

Da er det endelig påskeferie og det skal bli deilig,for jeg elsker ferie selv om jeg bare skal være hjemme.
Jeg skjønner ikke de som reiser opp på fjellet til snøen nå som vi endelig er kvitt den,men det er jo smak og behag.
Har forresten  vært en tur på polet å kjøpt en 3 liter med vin i tilfelle vi får besøk eller drar på besøk i påsken.Vin smaker jo best i hyggelig selskap :)

I dag har jeg blitt kontaktet av ikke mindre enn 4 selgere pr telefon og jeg sa nei til alle sammen.Ikke alle som tar nei for ett nei gitt,men de gir seg til slutt.
Det er jo jobben deres,så jeg skjønner jo at de prøver alt for å selge,men skulle ønske de kunne slutte å ringe meg hele tiden......
Eller så fortalte jeg i ett annet innlegg her at jeg ikke skal til København i sommer,men det er helt feil.
Glemte at cruisebåten vi skal på går innom Køben før vi vender tilbake til Oslo.Gleder meg til den turen altså og det blir mitt første cruise.Har vært i Kiel med Color Line,men dette blir nok litt annerledes.Vi skal også til Helsinki og ST.Petersburg.Det er litt forskjellig fra de stedene vi vanligvis reiser på ferie,men det blir spennende.Gleder meg :)


Her er det en til som har tatt påskeferie:)

Ønsker alle sammen en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar