Translate

tirsdag 5. april 2011

Tirsdag og regn..

Hjemme fra jobb og gjennomvåt til skinnet.Ja,det ble en litt fuktig tur hjem i joggesko og litt for lang bukse ;-) Vannet trakk seg godt oppover buksa og skoa kan jeg vel vri opp tror jeg.
I dag blir det pizza til middag som jeg laget i går.Greit å lage flere i slengen når jeg først holder på.
I morgen skal vi på forestilling på ungdomskolen som heter UNG I DAG.Skal bli spennende å se hva de har holdt på med i de siste ukene.Henriette har ingen rolle i skuespillene,men skal jobbe i kulissene som sminkør.På kvelden blir det online opplæring i Herbalife,før jeg skal bake oreo kake til min nevø,så det blir en hektisk kveld ;) Blir nok ikke så mye tid til blogging da gitt,men kan jo kanskje legge ut bilde av kaka.
Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar