Translate

tirsdag 24. mai 2011

Blåsbort dag ;)

I dag brukte jeg litt lenger tid til jobben enn vanlig for det var skikkelig motvind.Holdt faktisk på å blåse overende ett par ganger,men det har heldigvis løyet litt i løpet av dagen.
Fotografen kom til barnehagen i dag og nå er det nok mange foreldre som venter spent på resultatet.Jeg blir nok like nydelig som alltid tenker jeg ;)
Har gått rundt i hele dag og trodd at det er onsdag og snakk om nedtur når jeg oppdaget at det bare er tirsdag .......Var så innstillt på 2 arbeidsdager og så helg,men da tok jeg feil gitt.

Det ble ikke akuratt noen 4 stjerners middag her i dag,men mette ble vi.Synes det er morro å se på den serien og alltid spennende å se hva de serverer og hvor mange feil de gjør i følge kokken da ;) Jeg hadde sikkert fått mye kjeft av kokken hvis han hadde sett meg på kjøkkenet ;) så da er det jo bra han ikke er der....

For noen minutter siden fikk jeg vite av mannen min at han har kjøpt en scooter til Henriette :) men siden hun bare er 13 år skal jeg bruke den så lenge.Herregud,det er jo såååå lenge siden jeg har kjørt moped......Blir nok litt av ett syn når jeg kommer susende i rosa hjelm med svarte pingviner ;) Skal legge ut bilde senere jeg....

De palmene jeg plantet har dessverre ikke kommet opp,men det var vel kanskje ikke så uventet heller.Hadde jo ett lite håp om at de kanskje skulle spire,men jeg kan jo bare kjøpe nye i Alcudia nå i sommer :)

En sånn buske skulle jeg gjerne hatt i hagen min........
Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar