Translate

søndag 22. mai 2011

Litt stressa......

om dagen,fordi Henriette mister mye mer hår enn normalt.Da hun vasket det i går med fungoral shampo dro hun av masse hår.Vet ikke hva som kan være årsaken,men vi har noen mulige alternativ.Hun hadde for ca 3 mnd siden over 40 i feber og det sies at man kan få økt håravfall 2-3 mnd etterpå.Hun har i tillegg farget håret 2 ganger rett etter hverandre fordi fargen ikke dekket allt første gangen.Dette er ca 2 mnd siden nå.Siste mulighet er at hun har noe som ser ut som talg i hodebunn og dette klør.Kanskje det er årsaken til at hun mister mye hår?Ikke aner jeg,men håper at det retter seg snart for hvis ikke må vi ta en tur til legen..

Ferien nærmer seg med stormskritt og jeg er Veldig klar for det nå.Har hatt 3 timer med muskelstimulator og jeg synes at celulittene har blitt litt mindre synlig.Enda har jeg 7 timer igjen :)Håper på et bra resultat når jeg er ferdig med alle timene.

I morgen venter atter en dag med jobb og sikkert mange barn klare for en ny uke,men er jeg helt klar da?
Synes at denne helgen har gått så altfor fort og skulle gjerne hatt ett par dager til kjenner jeg.Ja,ja ukene pleier jo å gå så raskt at snart er det noen fridager til :) og ferie......også 5 uker i strekk da gitt.Det er noen år siden jeg har hatt så mange uker etter hverandre.Skal ikke være borte så lenge,men det er deilig å være litt hjemme også...Da blir i hvert fall kattene våre veldig glade..

 Jeg er såååå klar for sol og varme :)
Mallorca :)

Ha en fin kveld alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Heisann!!
    Får håpe håravfallet til Henriette avtar snart, så du ikke ender opp med høyt blodtrykk...!!!
    Hvis ikke så må dere vel begge til legen...???
    Sol og varme Hege, det skal bli sååååå deilig:)) Får bare håpe det ikke er noen askeskyer som blir for nærgående....
    Takker også for koselig kommentar hos meg:)

    Klem fra søster'n

    SvarSlett