Translate

mandag 30. mai 2011

Yes..

da er bloggproblemet borte.Tusen takk til min søster http://heidishobbyverden.blogspot.com/ som hjalp meg.
I kveld fikk vi hjem scooteren hit,så kan jeg bare begynne å kjøre ;) Må nok prøve meg litt før jeg farer rundt i trafikken.Har ikke kjørt moped på veldig mange år så litt øvelse må nok til tenker jeg.Hjelmen er rosa med svarte feer og ikke pingviner som jeg trodde.Det blir nok litt av ett syn når jeg freser bortover veien med håret flagrende ut av hjelmen :)

Til helgen har vi tenkt oss en tur på kino for å se den siste Pirates filmen.Har tenkt å se den i 3D,men har hørt at den har fått litt forskjellige terningkast.Det spiller egentlig ikke noen rolle,for jeg skal se den uansett.....

Må snart ta kvelden for i morgen har jeg tidligvakt.Greit å få noen timers søvn før jeg må opp igjen...
Ønsker alle en god natt.... :)

Her er gutta som kan ta livet med ro ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar