Translate

lørdag 7. mai 2011

Jøss.Helg igjen jo :)

I dag takket jeg nei til premien jeg vant i Vi Menn.Det var båttur fra Oslo til Oscarsborg med mat/drikke og underholdning og middag på kvelden.Hadde sikkert vært morsomt siden Oddbjørn Hjelmeseth og Petter Northug skal være der men sånn er det.Har faktisk hatt litt vinnerlykke i det siste.I vinter vant jeg kaffemaskin på P4 og nå denne premien.Det neste må jo bare være en skikkelig lottopremie ;)
Har ikke så stor tro på det,men det er jo faktisk noen som vinner hver uke......Kanskje det blir meg snart også???

Det har forresten ikke begynt å spire i pottene mine  heller.Jeg har jo sådd frøene jeg kjøpte i Spania,men så langt ser det dårlig ut.......Jeg får kanskje gi de litt mer tid før jeg gir opp håpet helt ;)

I neste uke skal jeg i gang med behandlinger med muskelstimulator på Vestby Beauty Center.Jeg fikk gavekort av mannen min til jul og nå er det på tide å bruke det.Jeg skal ta 10 behandlinger og har hørt mye positivt om det.Jeg skal holde dere oppdatert underveis...Kanskje jeg får litt strammere hud og kropp før sommeren?
Da kan jeg kanskje kjøpe meg en ny sommerkjole da som f.eks denne?
http://www.superkul.no/kl-r-jente-gutt-281/kl-r-jente-dame-176/kjoler-112/kjoler-429/blomsterm-nstret-kjole-hvit-lilla-turkis-halterneck-kjole-9064757.html

Ha en fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar