Translate

søndag 1. mai 2011

Da er snart helgen over for denne gang...

Ja,i dag er det altså søndag og snart er denne helgen også over,men noe har jeg gjort i dag da.Vi kjøpte stemor og jord på Plantasjen i dag for der er det alltid åpent.Jeg plantet i noen urner ute og jeg har sådd noen frø som jeg kjøpte i Alcudia i fjor.Blir spennede å se om palmene og papegøyeblomsten kommer opp.


I dag har det vært kjølig og jeg har fryst på beina selv med tykke sokker på.Det har vært deilig tempratur i flere dager nå,men i dag var det kjølig igjen.Tror vi kommer til å få mer normal tempratur fremover enn det vi hadde i påsken og det blir nok lenge til vi får en sånn april mnd igjen.
Kunne smakt med en sånn i dag.Dette er en kaffe Ola`s og den kjøper vi på favoritt resturanten vår Ola`s i Alcudia.

I dag ble det pizza til middag som jeg laget i går for jeg pleier å lage 2 i slengen når jeg først holder på.Det var godt det,men nå blir det ikke pizza på en stund tenker jeg.

I går kveld fikk vi besøk av min søster http://heidishobbyverden.blogspot.com/ og svoger.Vi koste oss med en flaske rødvin og litt kaffe og det var veldig hyggelig å få besøk.
Vi har det bestandig veldig koselig i sammen og vi reiser sammen til syden også og har gjort det i flere år nå.
I fjor og i år skal vi bo i samme leilighet og da er det en forutsetning at vi går godt overens.Det er ikke flust av hoteller som har 3 roms,men Don Juan har heldigvis.Vet ikke hvor mange 3 roms de har i andre reiseselskap,men vi bruker Ving og er kjempefornøyd med det.

Ja.ja da er det snart kvelden tenker jeg,for i morgen er det nok en dag i barnehagen.Best å være uthvilt for å ta i mot barna som er klare for en ny dag.

Ha en fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar