Translate

fredag 13. mai 2011

I morgen.....

skal jeg ha en ny time på Vestby Beauty Senter med muskelstimulator :)Hadde min første time på tirsdag og det var faktisk skikkelig slitsomt.Tenk å ligge helt rolig på en benk å bli så sliten ;) Har stooor tro på at dette virker ja,men skal holde dere oppdatert underveis.
I dag har vi fått billettene til cruiset vi skal på i sommer med RCCL.
Gleder meg veldig og det kommer til å bli en annerledes ferie enn vi er vant med.Håper bare værgudene er med oss på turen fra Oslo.Uansett blir det sikkert en fin tur.
Snart kan vi printe ut billettene til sydenturen også :)Det nærmer seg også tur til  Mallorca sammen med min søster og svoger.Hadde håpet å få med 3 familiemedlemmer til ,men når man ikke er så glad i varme er det ikke lett å overtale.Får prøve igjen en annen gang da,men neste år blir det vel ikke tur på oss siden Henriette skal dra på språkreise.Ganske så dyrt det,men sikkert en opplevelse for henne.

 I morgen får vi besøk og da skal jeg lage noe som forhåpentligvis er godt til middag,men hva er jeg ikke sikker på.Planen var å se på hvordan Norge og Stella kom til å gjøre det i Grand Prix,men nå vet jeg ikke helt.Ikke at jeg likte sangen spesielt godt,men er jo alltid litt spennende å se hvordan Norge gjør det da.
Det trenger vi ikke lenger å bekymre oss for ;)

Sitter forresten ute på terrassen min nå,med Jagermeister og kaffe.Godt med noe som varmer litt i kroppen på en litt kjølig kveld :)
Kjenner at jeg savner boblebadet mitt på en kjølig kveld som denne..
Ønsker alle sammen en fin helg...

1 kommentar:

  1. Takker så mye for en hyggelig kveld, kjære søster:) Kjempekoselig!!

    klem

    SvarSlett