Translate

søndag 15. mai 2011

Kveld...

Ja,da var denne helgen over og i morgen venter nok en arbeidsdag...men så er det 17 mai gitt.I år er det første året på mange vi har muligheten til å bare være hjemme.Henriette går på ungdomsskolen og de går ikke i toget,så da trenger ikke vi å gå ut heller.Hvis været blir bra så tar vi kanskje en tur på Zarepta kafe for å se på livet i sentrum :)

I går hadde jeg time nr 2 med muskelstimulator og det ser ut som om det hjelper allerede.Har endel celulitter,men synes de har blitt mindre synlige og enda har jeg 8 behandlinger til :)Kan bare bli bra dette....

Jeg tok en hårkur i går laget av olivenolje og hvitløk og nå er håret veldig mykt.Henriette mister så mye hår om dagen,så da tenkte jeg at hun også kunne prøve olivenolje.Har lest at det skal være veldig fint...
Hun farget håret sitt for noen uker siden og det kan jo være årsaken,men det er visst ganske vanlig at vi mennesker mister hår i perioder.Normalen er ca 100 hår pr dag,men hvor mye hun mister aner jeg ikke.
Håper det stabiliserer seg snart for det er ikke morsomt å miste så mye hår hver gang man vasker eller grer det..Andre som røyter mye?

Da er det snart tid for å hoppe i senga,for bør vel være opplagt til å møte 20 barn i morgen.De pleier alltid å være VELDIG opplagte på mandager og for så vidt alle andre dager også ;)

Ha en fin kveld og natt alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar