Translate

onsdag 25. mai 2011

Missi....

Nå har jeg nettopp kommet inn etter å ha lett etter den ene katten vår som heter Missi.Han pleier ikke å være borte så lenge av gangen,men i dag har han vært ute i over 5 timer.Vi begynte å bli litt engstelige vi,så da var det ut å rope og puse ;) Til slutt kom han såååå fornøyd..... :)og ante ingenting om vår uro.. Vi er veldig glad i kattene våre og tanken på at en av dem skulle blitt borte er ikke god.Missi må nok få litt husarrest nå gitt ;))) i hvert fall til i morgen.....


Her er Missi :)

Lurer på hva Henriette og jeg skal gjøre i helgen for Kjell-Arne skal til Polen.Det blir vel ganske stille og rolig kan jeg tenke meg,men på lørdag skal jeg ha nok en time på Vestby Beauty Senter.Skal ha en time i morgen også og det blir min fjerde.
I dag fikk jeg  øyenskyggen min Instant Eye Shadow fra Superkul og denne fungerte veldig bra.Veldig morsomt å legge og det ble faktisk ganske fint også.


Tusen takk til Superkul.no

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar