Translate

tirsdag 31. mai 2011

Jeg har

prøvekjørt scooteren i dag,men det var vel ikke det jeg kaller en høydare ;) Jeg kommer nok ikke til å bruke den så¨veldig ofte,men det er kjekt å ha...Jeg har litt for korte bein,så jeg rekker bare nedi med tærne når jeg skal stoppe...Går nok bedre med Henriette for hun er noe lenger enn meg,det er bare det at hun må vente noen år før hun har lov til å kjøre...I mellomtiden tror at Kjell-Arne mer enn gjerne kjører en tur eller to ;)

Nå skal sommeren komme ifølge værmeldingen og jeg er helt klar for det :)Ja takk,få litt sol og varme på mine nokså hvite legger.Greit å ha litt underlag før man kommer til Mallorca,for nå nærmer det seg ferie.Ja takk,vi tar gjerne noen uker nå :)

Her er Henriette på scooteren :)

Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

  1. Stilig bilde!!!
    Selv om det er en stund til hun kan kjøre,så vet hun iallefall at hjelmen passer da... hi hi:))

    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett