Translate

søndag 15. april 2012

 Jeg har hatt en fin helg sammen med familien min og i går hadde vi koselig middagsbesøk.Det ble stekt kjøtt av svin/storfe,stekte poteter,salat og Jensens favorittsaus.Det smakte ganske godt,men ekstra godt ble det med litt vin til ;)
Jeg har vært inne på nettet for å lete etter katter som skal omplasseres og der er det nok å ta av :( Jeg får vondt av alle de som ikke har ett hjem eller eiere som skal kvitte seg med dyra av diverse årsaker.Kjell-Arne er fremdeles ikke helt sikker på om han vil ha en ny katt og det er vel fordi at det er så fryktelig vondt å miste dem.Hvis vi skal ha en pus så blir det ikke en kattunge,men heller en som har levd noen år.Vi finner nok ut av det til slutt.
På fredag dro vi til Brilleland i Ski for Henriette skulle ta en ny synstest,men det ble det ingenting av,
De hadde ikke registrert noen time til oss :( Helt utrolig irriterende,når man har kjørt dit kun for det.De ante ikke hvorfor vi hadde fått time da,for de hadde ingen optiker på jobb kl 18.
Nå gidder vi ikke å bruke Brilleland mer,men går heller til den lokale optikeren her vi bor.Han er faktisk rimligere på synstest enn det Brilleland er :)
I morgen venter jobb igjen,men jeg kunne gjerne hatt noen dager til med fri...Setter stooor pris på alle fridager jeg får og jeg simpelthen elsker ferier.Har ett  håp om å vinne en stooor sum i lotto en gang for da blir det ikke jobbing hver dag.
Ja ja,det er jo lov å håpe :)
Det var det jeg hadde på hjertet denne søndagen,men jeg kommer snart tilbake.Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar