Translate

onsdag 11. april 2012

Onsdag

Nok en dag er snart forbi og den har også vært litt grå..Tenker mye på Buster,men så har det jo ikke gått så mange dager siden han ble borte.Det holder med å ta ett lite blikk rundt i stua og se på lekene og klatrestativet og vips så er han i tankene mine igjen.Kjenner at det går bedre nå,men tror fremdeles det vil ta litt tid før jeg/vi kan snakke om han uten å bli  blank i øynene.Er det litt nå også faktisk....men Missi trøster oss så godt han kan,selv om også han er litt lei seg i perioder.
I morgen er det nok en dag og tidligvakt på jobben venter meg.Jeg er ikke så glad i å stå veldig tidlig opp,men bonusen kommer kl 14,for da kan jeg gå hjem igjen..Greit å slutte tidlig en gang i uka :)

Nå nærmer det seg konfirmasjon og jeg tror vi har det meste under kontroll.Maten lager vi selv og det går nok greit da vi ikke blir så mange.Noe annet som også nærmer seg er Henriette sin tur til Los Angeles med Sts.Jeg gruer meg litt fremdeles,men nå er de 3 jenter som skal dra sammen.
Det blir en helt annen opplevelse for mor og far som skal reise alene til Mallorca,for det har vi ikke gjort før.Helt alene blir vi ikke for min søster og svoger reiser sammen med oss,men på hvert vårt fly.De reiser med Ving og vi har kjøpt billetter med Ryanair og booket hotell selv.Vi har alltid reist med Ving og vi har vært veldig fornøyd med det i alle år.For å spare litt penger har vi valgt å gjøre det på en annen måte i år.Uansett så blir det ferie med sommer og sol :)

Tror jeg avslutter her i dag,men er nok tilbake i morgen igjen.Klem fra meg

PS: Det er hyggelig hvis noen legger igjen en kommentar til meg :)
Her er ett bilde av Buster i snøen :) <3

2 kommentarer:

  1. Husker så godt da Pusil ble veldig dårlig, og vi ikke visste helt om vi ville få han med hjem fra dyrlegen..... og da jeg sto der med veldig blanke øyne,sa dyrlegen at det skal føles vondt....for dyrene vi tar til oss skal ikke være likegyldige !! Og det jo faktisk veldig sant, du får trøste deg med at Buster hadde det velig godt de årene han fikk være en del av familien deres.. ♥
    klem fra søster'n

    SvarSlett
  2. Vi har hatt flere katter. Alltid vemodig når de når enden av livslinja, for man knytter sterke bånd. Er sikker på at Buster hadde det storartet hos deg:-)

    SvarSlett