Translate

torsdag 12. april 2012

Torsdag

Tja,hva kan jeg fortelle om dagen i dag da?Jeg sluttet tidlig  og gjorde litt husarbeid når jeg kom hjem,for vinduene i stua trengte sårt en vask på innsiden.Ikke vanskelig å se at vi har brukt mye levende lys i stua i vinter.Kluten var helt svart av sot :/ Deilig å få gjort det,men må vel ta de utvendig også.
Når Kjell-Arne kom hjem satte vi oss ut med en kopp kaffe,men det ble litt kjølig gitt.Håper på varmere vær i helgen,sånn at vi kan være mer ute.Det trengs en liten opprydding i bedene som bare venter på at det skal bli sol og sommer.Da spretter det opp diverse planter som jeg ikke kan navnet på ;)
I morgen har Henriette fri fra skolen,så da trenger jeg ikke å stå opp så tidlig som jeg pleier.Missi blir sikkert glad for å ha selskap nesten hele dagen :) Etter jobb skal vi til Brilleland i Ski,for Henriette skal ha en ny synstest og sjekke om hun kan bruke linser.Hun vil gjerne slippe brillene sine selv om hun kler de veldig godt.
Har vært inne på Finn.no i dag og sett på katter i alle varianter.Jeg blir litt trist når jeg ser hvor mange som trenger nye hjem :( Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg ha tatt flere..Vi har fremdeles ikke bestemt oss om vi skal ha en ny katt eller ikke,men det er lov å titte litt ;)
Missi har forresten fått seg blogg og linken dit er http://www.123hjemmeside.no/missigutt
Det er bare en prøveblogg,for etter en mnd må man betale for den.Litt morsomt da :))

Det var alt jeg hadde for i dag,men jeg skal komme tilbake igjen ganske snart.Klem
Glad i levende lys :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar