Translate

mandag 28. oktober 2013

Jeg har julefølelse :-)

   
Kanskje litt tidlig, men jeg fikk plutselig en følelse av jul i dag. Må nok snart ut å kjøpe røkelse på apoteket, for da blir det riktig lukt også. Jeg har spilt en cd med Putti Plutti Pott i dag og da var det jul igjen ;-) Vi har noen batteridrevne lys og det kan være en fordel når man har hund og katt. Ingen fare for brann, hvis en hale skulle komme til å velte de. Ellers bruker vi lykter som også er en fordel når man har dyr. Jeg er veldig glad i julen og gleder meg til den tiden vi går inn i nå. Har ikke kjøpt noen julegaver ennå, men jeg pleier ikke å handle før i nov/des. I år har jeg ingen som helst anelse om hva jeg skal kjøpe, men jeg finner nok noe. Før jul kommer det bestandig mye reklame i posten og det kan jo hende jeg får noen tips der :-)
Ha en fortsatt fin kveld.
Disse lysene er kjøpt hos PartyLite  :)

Disse lysene fikk jeg til jul :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar