Translate

onsdag 30. oktober 2013

Ny dag.



I går kom svigermor på besøk med  blomster og nye laken. Hun bodde her de dagene min mann og jeg var i Alcudia. Kita har nemlig spist på en del av sengetøyet vårt og hun syntes nok at utvalget var litt dårlig, så derfor hadde hun kjøpt litt nytt til oss. Det er svigermoren sin det  :-)
Jeg sliter fremdeles med nakke/skuldre og jeg bør nok få behandling hvis det skal bli bra.
I morgen får Henriette besøk av noen venninner, så da blir det nok liv i leieren tenker jeg. Det er jo Halloween, så da skal de sikkert se filmer og spise noe godt  :-) Det spennende blir fredag morgen, når 3-4 tenåringsjenter og 2 voksne skal ordne seg før jobb/skole på ett bad. Det kan bli en utfordring, men jeg regner med at det går greit :-)
Selv om jeg liker at det går mot jul, har jeg sittet å drømt meg tilbake til varmen. Jeg regner med at det blir en ny tur til Alcudia neste sommer, selv om vi har vært der mange ganger før. Har lyst til å reise til Los Angeles en gang også, men da må jeg spare litt først. Henriette var der på språkreise og hun har veldig lyst til å vise oss de stedene hun har vært. Kanskje jeg er så heldig å vinne i lotto ? Det er i hvert fall lov å drømme om det.
Ha en fortsatt fin kveld og legg gjerne igjen en kommentar.

Varmt og godt
Alcudia har en nydelig strand
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar