Translate

søndag 27. oktober 2013

Søndag

Hei igjen. I dag ble det en 2 timers tur i skogen med Kita. Været var ikke det aller beste, men vi iførte oss regntøy så da var det bare å gå ut. Kita elsker å løpe, men det er kanskje ikke så rart med tanke på at hun er en Alaska Huskey. Selv om ikke været var det aller beste i dag, så var det deilig å gå tur.
Jeg har slitt med  en del hodepine og svimmelhet i det siste og det kommer mest sannsynlig av problemer med nakke/skuldre. De problemene har jeg hatt i mange år og det er noe som kommer innimellom. Jeg har fått behandling på fysikalske i perioder, men nå er det lenge siden jeg har vært der. Kanskje jeg burde få en henvisning fra legen igjen.
I kveld har vi spist pizza og den smakte like godt som i går :-) I morgen blir det veldig enkel mat, nemlig wienerpølser. Ikke så ofte vi spiser det, men det er greit innimellom.
Det var alt for i dag, men jeg kommer tilbake i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar