Translate

lørdag 26. oktober 2013

Lørdag igjen.

Nå har jeg nettopp satt pizzadeigen til heving, så det blir kveldens middag. Tror kanskje jeg skal ta ett glass vin til. Jeg pleier å lage to når jeg først lager, så da blir det pizza i morgen også.
Ellers har det ikke skjedd så mye her de siste dagene, men jeg fikk en gledelig overraskelse da jeg gikk på vekten i dag. Den viser 6 kg ned, men jeg har brukt litt tid på det.
 Jeg spiser fremdeles sauser, sjokolade og andre godsaker, men jeg velger å kose meg i helgene og er heller litt moderat på hverdagene. Jeg har fremdeles noen kg til jeg vil ned, men jeg tar det langsomt. Håper jeg har kvittet meg med noen kg til innen sommeren.
I morgen blir det nok en skogtur med Kita, for da kan hun løpe løs. Hun er en rase som trenger å bevege seg, så da er en tur i skogen tingen for henne.
Det var alt for i dag, ha en fin lørdagskveld :-)

I farta
 
For ordens skyld, disse bildene er fra forrige vinter.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar